Kiedy Eugene Rimmel i jego ojciec założyli House of Rimmel w 1834 roku, uroda była czymś zupełnie innym. Perfumy nazywano octem, tusz do rzęs produkowano z rtęci, a marketingiem były stoiska targowe. Do czasu śmierci Eugene'a w 1890 roku, Rimmel był słownikową definicją tuszu do rzęs na całym świecie, pionierem w dziedzinie produktów higienicznych i kosmetyków, zmieniając piękno w sztukę.
To właśnie ta ciągła potrzeba przekraczania granic napędzała markę przez następne sto lat, prowadząc ją do innowacji, przekształcania konwencji, tworzenia nowych stylizacji i dawania narzędzi do odkrywania nowych wariantów wyglądu.
Każdy odcień, każda tekstura i każde spojrzenie zachęcają do znalezienia własnych granic piękna.
W Rimmel London wierzą, że każdy powinien mieć możliwość eksperymentowania i wyrażania siebie za pomocą makijażu oraz bycia autentycznym, bez obawy przed oceną, krytyką czy wstydem.
© Wszelkie prawa zastrzeżone · Konverzija d.o.o.
© Wszelkie prawa zastrzeżone · Konverzija d.o.o.