Częste pytania

INFORMACJE O WASZYM ZAMÓWIENIU

Chcę anulować zamówienie
Jeśli napiszesz do nas na email informacyjny, aby anulować zamówienie, może się zdarzyć, że zamówienie nie zostanie anulowane w terminie, dlatego konieczne jest postępowanie zgodnie z poniższą procedurą.

Użyj linku do edycji zamówienia, aby anulować zamówienie. Dostęp do łącza można uzyskać na dwa sposoby:

1. Otwórz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, które wysłaliśmy po złożeniu zamówienia. Otrzymałaś go na adres e-mail podany w zamówieniu. W tym e-mailu znajdź link ze słowem kluczowym „KLIKNIJ” i kliknij go.

(Slika) 
Jeżeli w czasie dostawy nie będzie Cię w domu, zostaniesz odpowiednio poinformowana o sposobie i miejscu odbioru przesyłki. W przypadku jakichkolwiek pytań, jesteśmy do waszej dyspozycji. :) 

Jeżeli podczas składania zamówienia popełniłaś błąd lub chciałabyś dokonać jakiejkolwiek zmiany:
KLIKNIJ

KIEDY OTRZYMAM PRODUKTY? 


Lub 

2. Kliknij w poniższy link: KLIKNIJ i wprowadź adres e-mail, pod którym złożyłaś zamówienie oraz numer zamówienia, które chcesz anulować. Kod logowania zostanie wysłany na numer telefonu podany podczas składania zamówienia. Wpisz go w polu „Login Code”.

Aby anulować zamówienie, kliknij przycisk „Edytuj zamówienie”, a następnie wybierz „Anuluj zamówienie”.




(Slika)

ARTYKUŁY DODANE DO KOSZYKA

Revolution paleta cieni 
Cena produktów: 
Koszt przesyłki: 
Zabezpieczenie paczki: 
Prowizja za wybraną formę płatności: 
Razem do zapłaty: 

Zachowaj i zakończ zamówienie
Anuluj zamówienie




Jeśli w momencie składania wniosku Twoja paczka jest już w trakcie pakowania i wysyłki, niestety zmiany nie mogą być dłużej brane pod uwagę.
Chcę zmienić mój adres lub inne informacje o wysyłce
Jeśli napiszesz do nas po otrzymaniu informacji, aby zmienić informacje o dostawie, może się zdarzyć, że informacje nie zostaną zmienione na czas, dlatego konieczne jest wykonanie poniższej procedury.

Użyj linku do edycji zamówienia, aby zmienić informacje. Dostęp do łącza można uzyskać na dwa sposoby:

1. Otwórz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, które wysłaliśmy po złożeniu zamówienia. Otrzymałaś go na adres e-mail podany w zamówieniu. W tym e-mailu znajdź link ze słowem kluczowym „KLIKNIJ” i kliknij go.


Lub

2. Kliknij w poniższy link: KLIKNIJ i wprowadź adres e-mail, za pomocą którego złożyłeś zamówienie oraz numer zamówienia, w którym chcesz zmienić informacje o dostawie.
Kod logowania zostanie wysłany na numer telefonu podany podczas składania zamówienia. Wpisz go w polu „Login Code”.

Aby zmienić dane, kliknij przycisk „Edytuj zamówienie”, a następnie zmień żądane dane. Jeśli którejkolwiek z informacji nie można zmienić, daj nam znać w polu „Wiadomość do magazynu”. Potwierdź zmiany, klikając „Zapisz i zakończ edycję”.




Jeśli w momencie składania wniosku Twoja paczka jest już w trakcie pakowania i wysyłki, niestety zmiany nie mogą być brane pod uwagę.


Czy mogę dodać lub usunąć produkt po złożeniu zamówienia?
Jeśli napiszesz do nas email informacyjny o zmianach w treści zamówienia, może się zdarzyć, że zamówienie nie zostanie zmienione na czas, dlatego konieczne jest postępowanie zgodnie z poniższą procedurą.

Aby dodać lub usunąć produkt z zamówienia, poinformuj nas o tym za pomocą pola „Wiadomość do magazynu”. Użyj linku, aby edytować zamówienie. Dostęp do łącza można uzyskać na dwa sposoby:

1. Otwórz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, które wysłaliśmy po złożeniu zamówienia. Otrzymałaś go na adres e-mail podany w zamówieniu. W tym e-mailu znajdź link ze słowem kluczowym „KLIKNIJ” i kliknij go.


Lub

2. Kliknij w poniższy link: KLIKNIJ i wprowadź adres e-mail, pod którym złożyłeś zamówienie oraz numer zamówienia, które chcesz zmienić.
Kod logowania zostanie wysłany na numer telefonu podany podczas składania zamówienia. Wpisz go w polu „Login Code”.

Znajdź pole „Wiadomość do magazynu” i wpisz nazwę produktu, który chcesz dodać lub usunąć. Potwierdź zmiany, klikając „Zapisz i zakończ edycję”.




Jeśli w momencie składania wniosku Twoja paczka jest już w trakcie pakowania i wysyłki, niestety zmiany nie mogą być brane pod uwagę.
Co mam zrobić, jeśli nie otrzymam e-maila z potwierdzeniem zamówienia?
Nasze e-maile potwierdzające są automatycznie wysyłane natychmiast po zakupie na naszej stronie internetowej. Jeśli go nie otrzymałeś, najpierw sprawdź swój spam.

Być może w momencie zakupu podałeś błędny adres e-mail, w takim przypadku skontaktuj się z nami, a wspólnie sprawdzimy, co się stało. Pamiętaj jednak, aby najpierw sprawdzić filtr „spamu”.


WYSYŁKA ZAMÓWIEŃ I DOSTAWA

W jaki sposób wysyłacie zamówienia?
Paczki dostarczamy za pośrednictwem firmy GLS. Kurier dostarczy paczkę pod adres podany podczas składania zamówienia. Paczki dostarczane są w dni robocze. Jeśli nie będzie Cię pod podanym adresem, otrzymasz wszystkie potrzebne informacje do odbioru paczki (w swojej skrzynce pocztowej lub e-mailem lub SMS-em). Następnie można ją odebrać w punkcie odbioru w ciągu 5 dni.
W jakim czasie jest wysyłana przesyłka?

Jeśli wybrałaś Zamówienie priorytetowe, przygotujemy i wyślemy Twoje zamówienie tak szybko, jak to możliwe (w ciągu 1-2 dni roboczych).

Jeśli wybrałeś zwykłą dostawę, paczkę wyślemy w ciągu 2 - 5 dni roboczych.
W jakim czasie otrzymam przesyłkę?

Paczkę otrzymasz najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych. W przypadku jakichkolwiek opóźnień powiadomimy Cię e-mailem.

Jeśli wybrałaś Zamówienie priorytetowe, przygotujemy i wyślemy Twoje zamówienie w ciągu 1-2 dni roboczych. Jeśli wybrałeś zwykłą dostawę, paczkę wyślemy w ciągu 2 - 5 dni roboczych.
Mam problemy z dostawą, co mogę zrobić?
W celu uzyskania pomocy możesz skontaktować się z firmą kurierską GLS.

Jesteśmy również do Państwa dyspozycji [email protected] Chętnie pomożemy rozwiązać problem i zorganizujemy przesyłkę tak szybko, jak to możliwe.
Jakie są koszty wysyłki?
Koszt wysyłki zostanie ponownie przeliczony przy kasie w ostatnim kroku i zależy od tego, czy wybierzesz szybką wysyłkę, płatność kartą lub Paypal.

Przy zakupie produktów do 90 zł koszt wysyłki to 13,49 zł.
Jeśli jednak wartość zakupu przekracza 90 zł, koszt przesyłki wynosi 8,99 zł.

Paczki wysyłamy tylko na terenie Polski.


Co oznacza zamówienie priorytetowe (opcja szybkiej dostawy)?
Naszym klientom oferujemy możliwość stworzenia zamówienia priorytetowego (dodatkowe 4,49 zł) i tym samym ominięcia kolejki.
Zamówienia priorytetowe są przygotowywane i wysyłane szybciej niż zwykłe.

Jednak ze względu na sam proces dostawy nadal nie możemy zagwarantować, że takie zamówienia zostaną dostarczone szybciej lub że nie nastąpią opóźnienia w dostawie z powodu możliwych nieprzewidzianych sytuacji w serwisie dostawczym (ekstremalne warunki pogodowe, problemy techniczne, ().

Ta opcja oznacza, że tego typu zamówienia będą realizowane priorytetowo w naszym magazynie.
Co oznacza ubezpieczenie przesyłki?
Przy zamówieniu możesz skorzystać z ubezpieczenia przesyłki (dodatek 2,29 zł). Jeśli towar zostanie zgubiony lub uszkodzony, w takim przypadku wyślemy Ci nowy tak szybko, jak to możliwe. W przypadku opłaconej paczki zwrócimy koszty, jeśli produkt / produkty nie są już na stanie.


REKLAMACJE

Chcę zwrócić produkt. Jak mogę to zrobić?

W ciągu 14 dni od zakupu poinformuj nas o zwrocie na [email protected] Podamy Ci wszystkie szczegóły dotyczące zwrotu pieniędzy. Następnie będziesz mieć kolejne 14 dni na odesłanie produktów. Więcej o naszej „Gwarancji absolutnego wyboru” przeczytasz tutaj

Adres zwrotny produktu:
Konverzija d.o.o., Slovenčeva 24, 1000 Lublana.
Do zwrotu produktów należy koniecznie dołączyć kopię faktury oraz wypełniony formularz zwrotu produktu, który znajduje się TUTAJ.

Więcej o regulaminie odstąpienia od umowy tutaj: https://www.licila.si/info/pogoji-poslovanja
W paczce znajdował się nieprawidłowy produkt
Jeśli otrzymałaś nieprawidłowy produkt, natychmiast nas o tym powiadom. Dodaj zdjęcie niewłaściwego produktu do swojej wiadomości. Natychmiast sprawdzimy Twoje zamówienie na naszych kamerach bezpieczeństwa i jeśli rzeczywiście wystąpił błąd, wyślemy Ci brakujący produkt.
W mojej paczce brakowało co najmniej jednego z zamówionych produktów
Jeśli w Twojej paczce nie było zamówionego i opłaconego produktu, natychmiast nas o tym powiadom. Następnie dokładnie sprawdzimy przetwarzanie i pakowanie Twojego zamówienia za pomocą nadzoru wideo. Jeśli zauważymy błąd, natychmiast wyślemy Ci produkty.
Otrzymałem uszkodzony produkt, co mogę zrobić?
Przy zamówieniu możesz skorzystać z ubezpieczenia przesyłki (dodatek 2,29 zł). Jeśli towar zostanie zgubiony lub uszkodzony, w takim przypadku wyślemy Ci nowy tak szybko, jak to możliwe. W przypadku opłaconej paczki zwrócimy pieniądze, jeśli produkt / produkty nie są już dostępne.

Poinformuj nas o wydarzeniu i dodaj do wiadomości zdjęcie uszkodzonego produktu oraz formularz, który można otrzymać TUTAJ.

W przypadku, gdy nie wykupiłeś ubezpieczenia, rozpoczynamy procedurę z usługami kurierskimi, sama reklamacja ulegnie przedłużeniu. Po rozpatrzeniu reklamacji z firmą kurierską skontaktujemy się z Tobą.


ZAMÓWIENIE

Jak mogę dokonać zakupu w wszym sklepie internetowym?
Minimalna kwota zamówienia (tylko produkty bez kosztów wysyłki) to 50 zł.
Zakupy w naszym sklepie internetowym są łatwe i szybkie. Odwiedź naszą stronę internetową, dodaj wybrane produkty do koszyka, a następnie przejdź do Kasy, gdzie podajesz szczegóły adres dostawy, wybierasz metodę płatności i potwierdzasz zakup.
Czy do złożenia zamówienia wymagane jest założenie konta?
Nie musisz się logować ani rejestrować, aby dokonać zakupu na naszej stronie internetowej, wystarczy wpisać swoje dane osobowe przy kasie.

Zdecydowanie doradzamy klientom zarejestrowanie/zalogowanie się na naszej stronie internetowej, ponieważ dzięki temu śledzenie przesyłki będzie łatwiejsze i bardziej przejrzyste. Będziesz mieć również możliwość dostępu do chronologii swoich zamówień. Jeśli nie jesteś jeszcze zarejestrowany, zapraszamy do rejestracji tutaj: https://www.licila.si/my-orders

Aby sprawnie śledzić zamówienia, używaj tego samego adresu e-mail zarówno do rejestracji, jak i składania zamówień.
Jak wykorzystać kod promocyjny?
Możesz skorzystać z jednego kodu promocyjnego na zakup, wpisując go w polu kodu promocyjnego na pierwszym etapie płatności. Miejsce na kod promocyjny wygląda tak:




Zaraz po kliknięciu przycisku „potwierdź” rabat na jeszcze nie zniżone produkty bądzie aktywny lub wyświetlą się prezenty do wyboru. 
Kiedy wpisałem kod rabatowy, opłata pocztowa wzrosła.

Co poszło nie tak? Po wprowadzeniu kodu rabatowego cena produktów może spaść poniżej limitu niższej opłaty pocztowej i tym samym wyższa opłata pocztowa jest automatycznie naliczana. Uważaj więc, czasami opłaca się coś dodatkowo kupić, a cena zamówienia pozostanie bez zmian.
Wpisałem kod rabatowy, ale rabat nie został odliczony.
Niestety, kody rabatowe nie dotyczą już przecenionych produktów. Jeśli produkt jest już zmniejszony o kilka procent, o ile zniżka pochodzi z kodu promocyjnego, cena niestety pozostaje taka sama. Jeśli zostanie zmniejszony o mniej niż przynosi kod promocyjny, procent rabatu przeskoczy do rabatu kodu promocyjnego - więc wzrośnie, ale nie doda więcej.


PŁATNOŚCI

Jak zapłacić za zamówienie?
Za zamówienie możesz zapłacić KARTĄ lub SYSTEMEM PAYPAL:
Możesz zapłacić kartą płatniczą Visa / Mastercard lub systemem PayPal.
Czy mogę zapłacić fakturą pro-forma?
Przepraszamy, płatność fakturą proforma nie jest możliwa.
Czy mogę otrzymać oryginalną fakturę na firmę?
Seveda! V potrditvenem e-mailu je povezava s ključno besedo "KLIK", na katero kliknete in zapišete, da želite originalni račun na podjetje, poleg pa vas prosimo da pripišete vse podatke, ki jih potrebujemo - ime in naslov podjetja ter davčno številko. Račun bo varno prispel v paketu. Za že poslana in dostavljena naročila opcija originalnega računa ni mogoča.

Oczywiście! W mailu potwierdzającym znajduje się link ze słowem kluczowym "KLIKNIJ", w którego klikasz i piszesz, że chcesz oryginalną fakturę na firmę. Dodatkowo prosimy o podanie wszystkich potrzebnych informacji - nazwy firmy oraz adres i numer podatkowy. Faktura dotrze bezpiecznie w paczce. Opcja oryginalnej faktury nie jest możliwa w przypadku zamówień już wysłanych i dostarczonych.
Czy macie dostępne bony upominkowe?
Oczywiście mamy w naszej ofercie zakup bonów upominkowych! Możesz je zamówić tutaj - KLIK KLIK.


PRODUKTY, MARKI,

Czy produkty w waszym sklepie internetowym są testowane na zwierzętach?
Wszystkie produkty PINK PANDA nie są testowane na zwierzętach.
Czy produkty które sprzedajecie są oryginalne?
Na naszej stronie możesz zamówić tylko oryginalne i wysokiej jakości produkty. Z nami nie musisz się niczego obawiać: otrzymujemy absolutnie wszystkie produkty bezpośrednio od marek lub wyłącznie oficjalnych i wiarygodnych przedstawicieli tej marki.
Mój ulubiony produkt jest niedostępny. Kiedy będzie nowa dostawa?
Czasami naprawdę trudno jest przewidzieć dokładną datę nowej dostawy ponieważ oferujemy wiele marek, i mamy kilku dostawców. Rozwiązaliśmy ten problem w prosty sposób. Pod wyprzedanym produktem w pustym polu  wpisz swoje imię i e-mail:




W momencie nowej dostawy, powiadomimy Cię o tym e-mailem i będziesz mogła ponownie zamówić produkt.
Czy jest możliwość otrzymania testerów, aby przetestować produkty?
Žal nimamo testerjev na razpolago za pošiljanje strankam. Nudimo pa vedno veliko promocijskih akcij s katerim si ob naročilu zagotovite darilce. Če z izdelkom niste zadovoljni, ga lahko tudi vrnete. Preverite več TUKAJ

Niestety nie mamy testerów do wysyłki dla klientów. Jednak zawsze oferujemy wiele akcji promocyjnych,  przy składaniu zamówienia oferujemy różne prezenty. Jeśli nie jesteś zadowolona z produktu, możesz go również zwrócić. Sprawdź więcej TUTAJ

Kontakt




KONTAKT

Jak mogę się z wami skontaktować?

W przypadku wszelkich pytań jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku pod adresem e-mail [email protected] Konieczne jest wysłanie tylko jednego e-maila z tym samym pytaniem, w przeciwnym razie czas odpowiedzi będzie wyjątkowo wydłużony.
Kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi na moje pytanie?
Obecnie mamy ogromną ilość wiadomości, chociaż pracujemy od rana do wieczora, aby jak najszybciej odpowiedzieć. Jednak udzielenie odpowiedzi na Twoje pytanie może potrwać do 3 dni.
12. 07. 2021